måndag 6 januari 2014

December 2013.


Utsikten från min balkong på Kanarieöarna.
Jul började det bli även där.
Kvällsutsikt från balkongen.


Min resa till Bahia Felize var skön.tyvärr hade vi lite otur med vädret dom sista dagarna.
Öturen blev inställd.Det var jag besviken på.30 år sen jag var på den sist!Men det blåste för hårt och bussarna vågade sig inte upp i bergen.Den dan visste jag inte vad jag skulle göra.Var ute och gick i regnet.Vi fick iallafall tillbaka lite pengar för det.
God mat,ujujuj!
Frukost och middag ingick.Stora härliga buffeer med olika mat varje dag.Vin eller öl också!

Jag promenerade nere vid stranden jättemycket!
Underhållning på hotellet på kvällarna.
300 PROare var vi på hotellanläggningen +många barnfamiljer och annat folk.
Stor t hotellområde var det.
Köpte några små julklappar i dom små affärerna som fanns där.Var inte iväg på Shoppingturen--inte riktigt min grej.
Jag är nöjd trots vädret.Några dagar var det sol och det var lagom varmt.

Det var första avsnittet av december.
Återkommer med mera senare.
Tjao!

2 kommentarer:

Guynnel sa...

Ser härligt ut. Det är nog många som firar jul därnere.

Vad vi kämpar med Pappa Päron du och jag. Ibland går det och ibland går det inte alls.

Gunnel sa...

Guynnel heter jag faktiskt inte. Det är datorn som döpt om mig.

Bloggintresserade