onsdag 8 januari 2014

December II

På lucia dagen kom jag hem igen!Full rulle med förberedelser och pyntande.
Söndagen före jul kom Patrik hem hit.Han har varit två veckor.,med lite avbrott för besök hos kompisar.Fantastiskt!
Ser ni att stjärnan glimrar?
Jag skattar mig verkligen lycklig.som fått ha alla tre barnen här på julen..
Mat blev det förståss! 


Vi hjälptes åt,så det gick jättebra!

Lite bilder på familjen blir det nästa gång.
Idag har jag plockat bort julen klart.
Dessutom började jag rensa och möblera om i lådor och garderober.
Två påsar med gamla kläder blev det och nu vet jag var jag har vad.
Förhoppningsvis ett tag iallafall.

Detta var allt för nu!
Ska se Sveriges Mästerkock!
Hej så länge.

1 kommentar:

Annica sa...

Mumsig mat!! Jag blir hungrig! Tur att det snart är lunchdags... men, tyvärr, så där mycket gott finns inte på min lunchmeny. ;)
God fortsättning på 2014!

Bloggintresserade