fredag 30 juli 2010

Åska,regn och hagel!!!

Sommar hos Mormor.
--
Mycket regn och åska har det verkligen varit.Hagel stora som stenkulor i morse.Kolsvart en lång stund och störtregn.Jisses!!
Nu är alla(eller dom flesta)i stugan och jag är hemma och tar det lugnt.Riktigt skönt faktiskt.
Har varit och klippt håret kort idag.Vill egentligen inte ha det så,men jag har naggat i det så mycket själv,så det var fruktansvärt ojämt.Nu känns det bara skönt.Det växer så fort.Min egen hårfärg har jag lyckats få tillbaka nu också.
Nu har jag duschat och ska bara slöa och se på Tv.
God afton!!!

2 kommentarer:

Annica sa...

Denna vecka har bjudit på riktigt spännande väder. Ljungande blixtar, högljutt dunder och skyfall som nästan påminner om Storforsens vattenmängder. Det är vackert och mäktigt - och man känner sig liten.

Njut sommardagarna!

Gunnel sa...

I dag blev det regn igen. Nisse sa att han mött dig på ICA-träffen modigt promenerande i blötan. Bra gjort!!

Bloggintresserade