söndag 1 augusti 2010

Rocka på!

Det var ett tag sen man var en hejare på detta.William kämpar på och är riktigt duktig.Han snurrar runt själv också hela tiden,men det går riktigt bra.Cykelhjälmen har han på sig.
--
När jag hade haft fikagäster här mitt på dan,blev jag så rastlös,när dom åkt.Blir ofta det på just söndagar.
Tog bilen och körde mot sommarstugeområdet vid Kvarnträsket.Nära stan,men ändå så annonymt.Jättefina stugor vid sjön(eller träsket,eller vad det är)
Fortsatte långt in i skogen.Tänkte att jag måste ju komma fram på Kallaxvägen så småningom.Det hade jag kanske gjort också om inte vägen blivit så erbarmeligt dålig.
Blev riktigt rädd att jag skulle köra fast mitt ute i ingenstans.
Kunde vända och köra tillbaka,efter lite krångel.
Vilka dåraktiga saker man kan hitte på ibland.Det gick ju bra,som tur var och det var så vackert när solen sken för fullt mellan tallarna.
Skönt var det att komma ut på vägen igen.Tokfia!!
--
En medalj till Sverige och Emma Gren!!!
Riktigt spännande,och så ROLIGT!
--
Det var söndagen det!
Hej!

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Tack vare Emma Gren blev den här söndagen riktigt lyckad. Det var jättespännande och skönt att vi i alla fall fick en medalj.

viola sa...

Ja, visst är det vackert i skogen då solen skiner. Man blir lite nostalgisk, minns hur man ofta lekte i skogen som liten. Konstigt, vi fick vara i skogen själva. Mam och Pap litade på oss att vi klarade det. Vi lärde oss mycket av att få göra det. Nu får ju tyvärr barnen inte ens gå till lekparken på gården utan föräldrar. Har världen blivit så farlig?

Viktoria sa...

Jag njuter också så otroligt av att vara i skogen! Nu när vi var i Granis försökte jag verkligen TA IN alla dofter o synintryck. Myggen trivs också där... :)

Skönt att du inte körde fast i alla fall i går. :)

Bloggintresserade