tisdag 17 augusti 2010

Blommor!


Måste lägga ut en bild på mina Surfinor.Har kapat grenarna ordentligt flera gånger.Det verkar dom må bra av.
Slitit med gräsklippning i två dagar,men nu är det klart.Det var så tjockt.Brukar inte låta det växa så mycket,men nu blev det så.
Tänkte åka till Stugan i morgon,men det får bli på torsdag.Har lite ont i kroppen,så jag ska slappa i morgon,tänkte jag.
Det ska bli skoj,för hallonen börjar visst vara färdiga.Dom är inte så ansträngande att plocka.
Mor fyller 85 år på fredag.
Tänkte bjuda dom på middag någonstans.Det brukar dom uppskatta.Far fyllde 88 förra måndagen,och då var min syster där.
---
Lite spännande är det nu när jag ska få nya grannar.Få se vad det blir för folk.Många har varit på visningarna,så det går nog bra.Läget är ju toppen.
---
Det blev lite kort,men det blir nog mera skrivet när det blir riktig höst och mörkt.
På återseende!Ni som tittar in!

3 kommentarer:

Annica sa...

Så fina surfinor!

Sanna sa...

Du har alltid så fina sommarblommor! *avis* Glöm inte att krama mormor o morfar från oss!! <3

Gunnel sa...

Ha det skönt hos dina föräldrar. Hoppas ni får fint väder.

Bloggintresserade