måndag 5 juli 2010

Lite besök!

Stugan!!!

Förra veckan var det verkligen blandat väder och är fortfarande.
Väntar på den riktiga sommarhimlen!
----
Det blev en liten paus.Tänkte att nu ska jag svara i telefonen.Ett nummer som ringt minst 20 ggr.på ett par veckor.Har kollat att det är ett s.k.Callcenternr. från Lund.
Nu svarade jag och det var så klart mera tidningar dom ville jag skulle köpa.Sa till att dom får sluta ringa NU!Har NIX,men det hjälper inte när man handlat av dom tidigare.Hoppas dettta upphör nu.Irriterande!!
--
Ja,var var jag?
I lördags var Viktoria,Linnea och jag till Kolarens Cafe och åt lunch.Det är så mysigt där och vädret var riktigt bra.
På kvällen dök Svåger Göran med fru Marianne upp,med husvagnen.Dom bor i Dalarna,så jag träffar dom inte så ofta.
Det var nästan kusligt,dom hade bytt husvagn,och den nya såg precis ut som den vi hade sist.Samma modell och storlek,bara nån årsmodell äldre.
Dom stannade tills igår.
Innan dom åkte hann vi hälsa på Sally o Börje.Vi tog även en liten promenad till Viktoria,så dom skulle få träffa henne och Simon och Linnea.
William är ju på semester med sin pappa,så han var inte hemma.

På eftermiddagen började åskan mullra och sen regnade det.På kvällen blev det jättefint solsken igen.Varm och skönt är det.

---
På onsdag åker jag en sväng till Seskarö och träffar släkten.(På Lennarts sida förståss)

Sen blir det nog en tur till Stugan igen.Vilken dag vet jag inte.Jag är ju min egen chef,så jag tar det som det kommer.
Det var allt för idag,nu ska jag göra färdigt spolningen med högtryckstvätten,där ute.Den är bara så himla tung!
Hej!


6 kommentarer:

Viktoria sa...

Det var en härlig helg måste jag säga o kul att träffa Göran o Marianne! Jasså det blir Seskarö - vad kul. :)

Sanna sa...

Vilken händelserik sommar mamma! Och den har bara börjat! ;-) Glöm inte att vila mellan varven och njuta av ingenting också. :) Kram!

Gunnel sa...

Det blir många mil för dig i sommar. Men du gillar ju att köra bil.

Hoppas bara på lite varmare väder, sommaren går så fort och vi har ju bara haft riktigt fint i maj.

Annica sa...

Vilka trevliga sommaraktiviteter! Ha det riktigt bra! Och ta det försiktigt bland bilturisterna - man vet aldrig vad de kan hitta på när de letar efter sandstränder och köpcentra.

Patrik sa...

Hejsan! Vad grönt och fint det är i Granis :-)
Hoppas du får en bra vecka där nu och att Ni har tur med vädret.

Kram // PP

Patrik sa...

Hejsan! Vad grönt och fint det är i Granis :-)
Hoppas du får en bra vecka där nu och att Ni har tur med vädret.

Kram // PP

Bloggintresserade