onsdag 23 juni 2010

Många mil har det blivit!

Nu har jag varit en sväng till Dorotea IGEN!!!!

Kom hem hit i fredags och hade mina föräldrar med mig.Oturligt nog har det varit "skitväder",medan dom var här.Det var ändå roligt att dom ville följa med.Dom var så glada för allt ,igår när jag skjutsade hem dom.Sov över där och startade hemresan 8,00 i morse.
Nu har jag varit tre vändor dit(84mil t.o.r)
Känner att jag ska ta det lugnt här hemma nu ett tag.
Har släppt allt och ägnat mig åt mina föräldrar i en och en halv vecka.Upptäckte att jag kanske måste ta hand om mig själv lite nu.Håret ser för djävligt ut,för att inte tala om mina naglar.
Lite ansträngande har det nog varit iallafall,eftersom Far har blivit så trött och hans minne så dåligt.
Inte lätt att bli gammal när inte hälsan vill stanna kvar.
Mor är ganska pigg och var så glad åt allt.

Skoj har det varit att jag kunde ta hit dom ändå!

Nu börjar jag känna mig lite mosig i huvudet efter all bilkörande,så jag slutar för idag.
God Kväll!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade