lördag 5 juni 2010

Tillbaka igen!

Erik & Carin 29/5 2010.
Så otroligt vackra dom var när dom blev äkta makar.
Solen ville inte riktigt vara framme,men det regnade inte.
Väldigt trevligt bröllop-Många lyckönskningar till de unga tu!!!
---
Nu är jag tillbaka igen,efter en vecka ,som inte blev riktigt som det var tänkt.Åkte till Mor och Far i Dorotea på söndagen efter bröllopet.Måndag for vi till stugan.Ganska bra väder,men inte så varmt.Meningen var att vi skulle vara i stugan några dagar och sedan skulle dom följa med mig hit till Luleå.
Det blev inte så.Mor fick kallelse till starroperation i Lycksele.Hon skulle få komma till hösten,var det sagt,men nu plötsligt....Torsdag skulle hon vara där.
Tur var det att jag var där.Hon blev så glad när jag kunde skjutsa henne och hjälpa henne där.
Sagt och gjort.Till Lycksele på torsdagen.Operationen gick bra,men det är inte lätt för gamla människor att hitta hit och dit.Man märker att dom är gamla nu,speciellt Far.
Luleresan fick vi skjuta upp.Dom hade väskan färdigpackad,men jag åker ner och hämtar dom senare i sommar.Hon ska på återbesök till veckan och så måste hon vara lite försiktig så klart.
Skönt ändå att få det bortgjort.
Fredag(igår)for jag hem till Luleå.har inte bestämt när jag åker dit igen.
Satt och räknade,på vägen hem.Jag har kört 140 mil sen i lördags.Sa till Patrik att jag hade kunnat hamna i Västra Götaland på den sträckan.
Jag tycker ju om att köra bil,så det är inga problem.Lite trött i skallen är jag väl,men det går bra.
--
Blåsigt och eländigt är det.Jag har inte varit ute alls idag.Bara varit och provianterat lite.Få se hur det är i morgon när det är Nationaldag.Skulle vilja åka in till stan lite.Det är mycket som händer där då.
Det ser vi i morgonbitti,hur det ser ut!
--
Adjö för idag och trevlig 6e juni!!!!
--
Åh,vad jag blir galen på mig själv.Kastar om bokstäver hela tiden när jag skriver.Får lusläsa och ändra.
Har väl för bråttom.
Nån som känner igen sig???

2 kommentarer:

Sanna sa...

Hahahaha! Ja JAG känner igen mig!! Hopplöst när tangenterna inte sitter där fingrarna hamnar... ;-) Vilken lång resa det blev, men du är ju van. :) Kram!

Gunnel sa...

Välkommen hem! Jag har exakt samma erfarenhet som du och Sanna. Tangenterna är på fel ställen och ofta missar man att man stavat fel. Men man får väl bjuda på tavlorna, för det kommer ständigt nya.

Bloggintresserade