fredag 25 juni 2010

Midsommarafton!

Lite tokigt med fötterna
men då ser man hur varmt och skönt det var.Tårtan var jättegod!!!!!!
Midsommarstången på Hägnan.
Hur mycket folk som helst.
Väldigt trevligt!!
Det var nog rekord tror jag,vad gäller besökare,för det var krångligt att få en parkering.Vi hade tur!
Hade inte tänkt göra det så märkvärdigt till middag
men då kom Elsy och frågade om jag
tänkt äta ensam,det hade jag ju tänkt,men vi satte igång att grilla .Åt sill och färskpotatis först,grillat kött och potatissallad sen.Och jordbubbar och vispgrädde(riktig för en gångs skull)
Vi satt ute i det vackra vädret till sent på kvällen.
Sen var jag ute och fotade lite på gatan,då ropade Astrid och Sölve på mig.
Dom satt vid en brasa med sina bästa vänner.
Har nu suttit en liten stund där.
Dom är ju för gulliga!
Det blev en bra midsommar även iår!!
Kanonväder har vi haft,få se om det håller i sig!
Ha det så bra Ni som tittar in.Ser att det är några,men varför ger Ni inte Er tillkänna?
Kommentarer är vad jag längtar efter!
Ha det gott!!

4 kommentarer:

Viktoria sa...

Det var verkligen en fin dag igår! Idag känns det också varmt o skönt om än inte lika soligt.
Vilka härliga grannar du har! Kul!

Sanna sa...

Ja Hägnan är ju ett mysigt och säkert kort för midsommarfirande, saknar det lite grann. Det blir lite folkfest över det. Vi åt sillunch hemma i godan ro, solade lite på altanen och sedan frampå kvällen åkte vi till vännerna i Emtunga och grillade. :)

Gunnel sa...

Det blev en fin midsommar i år med alldeles lagom sol och värme.

Det är kul med kommentarer men det är nog inte alla som tycker om att skriva sådana.

Annica sa...

Hälsar på så här på kvällskvisten och önskar fortsatt god helg. Får man skriva kommentar som mest består av oroligt gnäll?

Min midsommardag blev en trist historia. P g a att jag, med början i morse, tappat all hörsel på höger öra så har jag tillbringat några timmar på jourcentralen. Ska på ett audiogram och nytt läkarbesök på måndag. Få se vad de kommer fram till. Detta känns otäckt och overkligt.
Färdiggnällt för denna gång. Natti, natti!

Bloggintresserade