måndag 28 februari 2011

Bedövning!

Det är någonting med mig och bedövning!!!
Jag var tvungen att dra en tandrot idag,eftersom den gamla amalgamkronan lossnat och roten gått i två delar.
Jag brukar undvika bedövning,men nu var det helt nödvändigt.
Han måste ha gett MYCKET,för det gick inte ur förrän efter 5 timmar.Middag var inte att tänka på.En stor kudde hade jag i munnen,kändes det som.Nu när det släppt är det ONT!
Sjuk känner jag mig när jag har bedövning.Det vet jag om,så det var inte oväntat.
Nu blir det att ta en värktablett och hoppas det gett med sig tills i morgon.
Blir så less på att mina tänder krånglar så,men så har det egentligen alltid varit.Inget att göra så mycket åt.
Får hoppas att det dröjer tills nästa Crasch!!!
Nu har jag gnällt av mig lite,så det känns en gnutta bättre!
--
Såg förresten en kul reklam i kväll!
SJs
Killen som inte ville berätta för sin date vad han jobbade med.Riktigt träffande!
--
Adjö för denna gång!!

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Tänder är ofta ett problem för pensionärsfolket. Det var ett dåligt omhändertagande från början och det får vi lida för nu.

Viktoria sa...

Ja hoppas du får en paus i tänderna nu. Det har varit mycket elände!
SJ-reklamen är riktigt kul faktiskt... man tycker synd om personalen. Sen tänker jag alltid på de som är arbetslösa o får frågan var de jobbar... jobbigt! :(

Eva sa...

jag är då ingen pensionär men mina tänder krånglar hela tiden och går sönder! Hoppas det gick över med smärtan.. ha en bra dag och helg nu!

Bloggintresserade