tisdag 1 februari 2011

På banan igen ,tror jag!

Har nog kommit igen nu med mina promenader.Kände av väderomslaget så inni vassen förra veckan,så jag blev riktigt rädd.
Morgonen efter tänkte jag att jag MÅSTE testa om jag skulle orka gå en sväng.Det gick utmärkt,tack och lov.
Nu har det varit några riktigt härliga dagar.Hoppas det fortsätter så.
I söndags firade vi mitt barnbarn Linnea som fyllde 16 på måndagen.Helt otroligt vad tiden flyger iväg.
--
Det är underligt att man periodvis är så känslig och tar illa vid sig av det minsta lilla.
Jag brukar inte bry mig så mycket,men kom på mig själv att ibland tål man ingenting.Var ute och körde ,för ett tag sedan och stannade efter en buss.Lite för nära övergångsstället,som det verkade på en "tant".Ni skulle ha sett hur hon demonstrerade för mig att jag inte gjort rätt.Då kände jag att jag blev ledsen helt enkelt.Löjligt egentligen,jag gjorde inget fel,men jag blev nästan gråtfärdig.Ja,man har lite svårt att förstå sig på sig själv ibland.
--
Nej inte bry sig om det nu.Ska ta på mig och hämta min lilla Solstråle William från dagis.Sen ska dom få äta med mig när Vickan kommer från träningen.
Lite energi blir det!!!!!!
--
Hej för denna gången!

4 kommentarer:

Gunnel sa...

Jag kan också ta illa vid mig när någon främling visar sig otrevlig. Man ska ju inte bry sig, det finns sura människor som absolut inte är värda att man ger dem ens en tanke.

Dessutom är det ofta i trafiken som folk visar sina fulaste sidor.

Viktoria sa...

När man får oförtjänt ovett då blir jag också ledsen.
Men det handlar mycket om hur man mår, hur mycket man bryr sig. När jag mår bra o är utvilad och ostressad, då kan jag strunta i mycket o tar inte in det i hjärtat. Det är jätteskönt. Också en anledning till att ta hand om sig så man mår bra. :)

Annica sa...

Ka bara hålla med de föregående kommentarerna. Gunnel och Viktoria har så rätt i allt de skriver.

Patrik sa...

Ja, jag håller också med tidigare talare :-)
Gött att du kommit igång med promenixarna också, Vi behöver alla fysisk rörelse för att hålla igång både knopp & kropp och det gör också att "man" blir starkare och mer motståndskraftig på alla plan.
Nu måste jag också ta tag i det fysiska ;-)

Bloggintresserade