onsdag 19 maj 2010

Oj!

Det är fortfarande +24 grader här nu och i natt har det varit +18.
Men nu ser den ut att lida mot sitt slut för denna gången---värmeböljan.Söndag blir det visst svalt.

Nu har jag drömt om Bröllopet jag ska på också.Är jag så orolig för det?
Det ska nog gå bra hoppas jag.

Lade ut lite grejor på Blocket i går kväll och har redan sålt mitt gamla soffbord.Till Kirunabor som köpt stuga i Piteå.Tänka sig!

Orkar inte skriva mera i kväll.Fantasin tryter och orken.
Ha en bra kväll!
Hej!

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Det är helt otroligt att vi haft så varmt i en vecka nu! Svetten lackar o man törs inte säga högt att det är lite jobbigt mellan varven. ;)

Eva sa...

Vi har ju varit så duktiga jag och Viktoria och cyklat =) idag behövde hon bilen och det gjorde hon rätt i, det var en fruktansvärd motvind och det kändes att det var kallare.
Men det är SÅ skönt att cykla så det är bara bita ihop =)
Ha en skön helg och hoppas värmen är kvar ett tag till.

Bloggintresserade