torsdag 27 maj 2010

Stella Marina!

Jag var in till stan idag(även jag Gunnel)Tog en bild på Stella Marina,som nu ligger där och väntar på att få frakta badgäster när det blir varmare.
Lite sommar kändes det allt.
Takläggaren har fixat taket idag,så himla skönt det är.Nu behöver jag inte oroa mig för läckage
mera!
Jag har klippt gräsmattan och planterat hängpetuniorna i amplar.Jag tror nog att dom klarar sig under taket inne på altanen.
Morsdagsuppvaktning kom det också som en överraskning i kväll.Viktoria,Simon,Linnea och en sömnig William,kom med present från henne och Sanna.
Tusen Tack mina flickor!!!

Ja,Viktoria,man kan få alla möjliga kommentarer,när man inte har spärrat.Lite skumt,men det är bara att gilla läget!

Nu blir det inget mer för idag.
God kväll!!!

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Synd att vi inte sågs. Vi var på Storgatan vid 15-tiden och sen gick vi och fikade på Linas Loppis. (Kan det heta så)

Jag ska ägna mig åt uteblommorna i morgon. Hoppas bara att det är skapligt väder.

Viktoria sa...

Tack för igår! Det blev lite improviserat men man får ta tillfällena när de bjuds. :)

Vilken somrig bild! :) Eventuellt köper jag lite blommor i helgen men det beror på vädret.
Det blev ingen middag med Eva idag för hon blev sjuk. :( Jättetrist men vi får göra nya försök.

Annica sa...

Synd att vi inte träffades på stan - det hade varit kul att få hälsa på dig, "på riktigt".
@Gunnel: Tror caféet heter "Café Lina" och loppisen "Loppis Lina".

Bloggintresserade