måndag 17 januari 2011

Frestelser!!!!

Imorse var det dags igen---att skotta!!
Men när man går till affären finns det SEMLOR.
Jag kan bara inte låta bli,det är ju så gott!
Får hoppas att några av kalorierna gick åt i snösvängen!
--
Min nya grannkvinna kom och pratade en stund när jag var ute.Dom verkar så rara denna familj.Till och med hunden,en stor,lurvig Schäfer verkar snäll.jag som är så hundrädd i vanliga fall.Den unga mamman sa att jag skulle säga till om det var något jag ville ha hjälp med,nu när jag var ensam och kanske stöter på problem i huset eller med snön.Så gulligt!!
--
Jag åkte sen iväg och köpte 11---just det elva nya växter till fönstren här hemma.Allt har blivit så uruselt nu i vinter,så det är bara att rensa ut skräpet och få in lite nytt.Jag brukar ha många fina krukväxter,men i vinter har dom farit väldigt illa.Både för att det varit så kallt ute,så elementen varit så varma och min urusla omvårdnad.
--
Nu ska jag se färdigt Idrottsgalan.
Ha en trevlig kväll!
Hej!

1 kommentar:

Gunnel sa...

Vad snygg din blogg blev.

Vi startade semmelsäsongen förra lördagen. Man måste få unna sig.

Bloggintresserade