söndag 23 januari 2011

Peppning!

Tack för era fin kommentarer till mitt förra inlägg.
Det värmde!
På tok för kallt att gå ut idag också.
Satt och bläddrade på tvn.Matlagningsprogram på kanal 5,4+,8 och 9---samtidigt.
Helt otroligt!
Skidskyttet gick inte så bra heller.
Gnäll,gnäll,gnäll!
Vaknade klockan SJU i morse,tji att somna om.
Oroar mig för allt möjligt.Varför saker och ting blivit som det blivit.Människor som förändras och allt som händer och inte händer.
Tog en tupplur mitt på dan istället.
Nu måste jag försöka rycka upp mig och strunta i sådant som irriterar och oroar.
Nya tag--Ny vecka!!!!
--
Nu har jag kverulerat klart för denna gång!
Hej då!

3 kommentarer:

Annica sa...

Hoppas måndagen känns bättre! Och vi HAR rätt att gnälla ibland. Vi kan inte vara nöjda, glada och lyckliga hela tiden. Då skulle vi nog uppfattas som helt odrägliga. ;o)
Önskar dig en bra vecka 4!

Gunnel sa...

Jag var ute på en kort promenad i dag och det kändes grinigt i luften.
Jag längtar efter stillsamma vindar, några minusgrader och sol.
Kram

Sanna sa...

Underkylt här...bilolyckorna avlöser varann tyvärr....otäck årstid nu. Klart att vi blir påverkade av det gråa med!
Längtar till våren...

Bloggintresserade