torsdag 6 januari 2011

Sport!!


Idag blev det lite väl mycket av den här varan ---i soffhörnet.Känner mig som jag skulle ha gjort ett långlopp där ute.Knäckt i ryggen!
Tog iallafall på mig kläderna och gick ut en liten stund.Det var helt nödvändigt!!
Har ju varit så kallt så man har kommit ifrån sina promenader nästan helt.
Det har varit ganska trist dom här dagarna.Har nog en liten svacka i humöret just nu.
Jag är less på helgerna,men samtidigt vill jag inte att dom ska ta slut.Hmmm....
Snart börjar det bli ljusare och jag kommer igång med mina rutiner igen.Då blir det nog bättre.
Måste också komma igång med att laga mig riktig och nyttig mat.Fy var jag slarvat nu i mellandagarna.
God fortsättning på det nya året!!
Tjao!

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Precis som du känner jag att jag måste komma igång både med promenader och med bättre matvanor.
Hoppas bara på fint väder framöver.

Sanna sa...

Jag vill ha tillbaka ljuset så jag också kan gå ut och gå utan fara för mitt liv här ute i skogen... Kram och trevlig helg mams!

Bloggintresserade