tisdag 25 januari 2011

Reklam!

Jag har skrivit tidigare om reklam som jag retar mig på.Nu har jag eldat upp mig igen.
Marbodals gråtande ,brölande gubbar fattar man då ingenting av.Fruktansvärt!!
Rustas reklam för tapeter är så urbota idiotisk(nu tog jag då i)Killen som springer och springer ner för en trappa ,bärande på en kissnödig hund.Jisses!!!
--
Idag har jag tvingat mig iväg till lunchen med 60+gänget.Efter mina urdeppiga dagar var det välgörande att få småprata lite med trevliga månniskor och äta god mat.
--
Tänk att det drar så kallt i denna stad.Det kändes som det var -20 idag.Trots att det var soligt och vackert.
Nu har jag kokat färska rödbetor igen.Det är sååå gott!
--
Det var det lilla för idag.
God kväll!

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Idiotisk reklam kan man verkligen reta upp sig på. Det gör jag nästan varje dag.

Men rödbetor, det är mumma det!

Annica sa...

Reklam är något som kan få blodtrycket att stiga. Ofta fattar man inte ens vad det är reklam för.
Men emellanåt har reklamfolket lyckats riktigt bra. Jag gillar snuttarna om ICA, Gevalia och om en värktablett (namnet borta just nu). I strilande regn sitter en stor vovve och ger skydd åt en liten vovve. "Är man stor måste man vara snäll" - eller något sådant. Gulligt.
Rödbetor = MUMS!

Bloggintresserade