tisdag 5 april 2011

Klantigt!


Underbart väder idag!Tog en promenad på förmiddagen och kom in genomsvettig!Skönt!

Tänkte att jag skulle passa på att slänga lite kartonger,tidningar och glasburkar sedan.

For iväg till återvinningsstationen här på Hertsön.Fy vad det alltid är skräpigt runt kontainrarna.Folk slänger vad som helst,hur som helst!!

Jag kände att det var isfläckar på vissa ställen och tänkte att jag skulle vara försiktig.

Ett,tu,tre så låg jag där i blötan.Slog huvudet i glastunnan.Som tur var inte så hårt och det finns ju inga vassa kanter på den.

Det första man tänker när man ligger där är"Är det nån som ser mig?"Pinsamt!Tog mig upp och plockade ihop det jag tappat.Blod på kassarna och på bilen.Jisse,hade skurit mig på ett finger.På vad vet jag inte.

Det vara bara att packa ihop och åka hem.Måste plåstra om mig och se hur blöt och lerig jag var på kläderna.Skulle ju till affären,hade jag tänkt.

OK,det gick ju bra,men liite pinsamt är det allt!!

Nu har jag varit och handlat och ska laga mig lite middag!

Trevlig kväll!!!

(nu försökte jag att Inte göra nya stycken,men det blev det iallafall.Vad är det med Blogspot?)

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Tur att du inte skadade dig så här före resan.

Vad har hänt med blogspot? Du får ständigt nya stycken, jag måste sätta bilder mellan för att få nya stycken. Helt galet och var klagar man?

Annica sa...

Det var då för väl att du inte gjorde illa dig när du vurpade.

Blogspot, ja... ett stort bekymmer. Hur ska man få det att fungera normalt igen?

Sanna sa...

Ja fy vad pinsamt det är när man drattar omkull!! men jag håller ju med de andra, tur att du inte gjorde dig mer illa! *kram*

Bloggintresserade