söndag 17 april 2011

Körkort!

Jag hittade våra första körkort när jag rensade i lite gamla papper häromdan.Mitt har tydligen blivit blött vid nåt tillfälle.Moderiktig var jag enligt 60-talets normer .Stor frisyr ,svartbågade glasögon och jätteljust läppstift.24 år var jag,så det är ett tag sedan.
Kommer ihåg att jag övningskörde tidigt på morgnarna innan Lennart skulle till jobbet.Patrik och Viktoria var ju små.Han var så snäll min körskolelärare,som anpassade tiden för mig.Han hämtade mig dessutom hemma.Helt otroligt!!
Så det är alltså många år jag kört bil.Ganska mycket hela tiden .
Ni som känner mig ,vet ju att bilen är min ögonsten och att jag älskar att köra.

Det var dagens nostalgitripp!!
Trevlig Påskvecka nu alla!!!!

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Snygg tjej! Tänk att du var så ung och redan tvåbarnsmamma. I den åldern hade jag körkort men inga barn.

Viktoria sa...

Åh mamma så vacker! Och pappa som en söt lite pojke. :)

Sanna sa...

Vad kul att få se dessa!! Ja ena riktiga snyggingar så klart! ;-) Kul med modet på den tiden! :)

Bloggintresserade