fredag 29 april 2011

Kungligheter!

Då har det varit bröllop i England då!!
Härligt med lite glitter och glamour!
Får jag mothugg nu eller?Många tycker det är vansinne med dessa jättetillställningar.Jag tycker att det behövs lite sådant.
Nu har jag inte sett hela,eftersom jag varit iväg och ätit lunch på Coop Arena.Det var de vanliga 60+arna som träffades.Trevligt och oj,vad man är mätt!!
Packningen inför resan har gått lite så där!Nu är jag tvungen att bestämma mig vad som är viktigast.Imorgon bär det iväg.
Krattade faktiskt lite i går.Det har torkat upp riktigt bra.Himmel,så fort det gick att snön försvann..Underbart!!

En riktigt trevlig Valborg till Er som tittar in!!!

4 kommentarer:

Gunnel sa...

Visst behöver vi lite glitter och kungligheter. Men Victoria och Daniels bröllop var bättre ur den synpunkten. Där gick ju kungligheterna i sin glans mellan slott och kyrka. Här visades mest bilar tyckte jag.

Annica sa...

Under Victorias bröllop var jag så rörd och tårarna trillade. Idag var jag inte lika tagen. Man känner definitivt mer för det svenska.
Hoppas du får en härlig resa! Må väl!

Sanna sa...

Trevlig och välgörande resa älskade mamma! <3 *stora kramar*

Yvonne sa...

Tack,tack!!

Bloggintresserade