tisdag 19 april 2011

Ny cykel!

Söndagkväll kom sonen hem hit för att vara med Mor ett par dagar.Så roligt det är när dom kommer och hälsar på.
Igår for vi iväg så att jag fick köpa mig en ny cykel.Det var verkligen på tiden.Ett par skor inhandlades också.Lunch på Korvgubben.
Till middag gjorde jag köttsoppa.Även ena dottern kom hit och åt med oss.Sedan kom William och hans pappa,så han skulle få träffa Morbror.
Det blåste någonting hemskt igår.Man blev helt slut av att vara ute.

Idag har det varit fint väder.
Patrik har fixat en hel del småsaker, som jag behövde hjälp med.Skönt!!
Vi har suttit ute på altanen, i solen, i flera timmar.För min del med ett avbrott för ytterligare ett gallstensanfall.Nu börjar det bli för ofta.Som tur är fungerar tablettern jag fick bra.

Middagen bestod av leverstuvning.Tänkte att jag skulle laga mat,som jag vet att Patrik gillar,men inte kommer sig för att göra själv.

Det var nog allt för idag från mig.
Tjingeling!!

2 kommentarer:

Annica sa...

Vad roligt när "de utflugna" är hemma på besök. Då gäller det att skämma bort dem lite så de snart längtar hem igen.
Det är ju jättejobbigt för dig med gallbesvären. Du borde få hjälp - snarast.

Gunnel sa...

Härligt med ny cykel nu när våren och sommaren är på gång.

Bloggintresserade