lördag 2 april 2011

Kroatien!


Vet egentligen ganska lite om Kroatien.Spännande ska det bli att åka dit.Vi ska bo på en av alla dessa öar.Färjetransport blir det dit.

Att valutan heter Kuna har jag tagit reda på och att vattnet lär vara drickbart.Måste läsa på lite mera,men det är så skönt att vi har guide med oss hela tiden.

Enkelrum mot havet ska jag ha.Tänk så härligt!

Idag har man då verkligen inte haft någon vårkänsla över huvudtaget.Fy,så grått och trist.Jag var ut en liten sväng,men det var som synålar i ansiktet,så det var INTE skönt

Mitt skrivarsinne har en svacka just nu,men det kommer säkert tillbaka.

Helt tomt i fantasirummet!!

På återseende!!



3 kommentarer:

Viktoria sa...

Vad härligt det ser ut! Jag blir riktigt avundsjuk måste jag säga. :) Det är dig väl unt att få byta miljö o se vackra vidder o känna solens strålar i ansiktet!

Gunnel sa...

Så härligt, Yvonne! Kroatien lär vara fantastiskt vackert.

Ann-Sofie sa...

Ser riktigt härligt ut, nästan som här men utan snö. Hörde att det är några från Haparanda som också ska åka på samma resa. Du får säkert en härlig resa och hoppas det är sol när ni är där.

Bloggintresserade