onsdag 27 april 2011

Vilken underbar Påskhelg!!!!!

 En liten miniödla sprang omkring på uteplatsen.Inte ett dugg rädd för oss!
Två helt otroliga dagar fick vi i stugan denna påsk!Vi var hos Mor o Far i Dorotea,men åkte till stugan över dan.+20 och en strålande sol!!
Far tar INTE av sig kläderna i onödan,men vi andra solade.
Moster Maj krattade hela framsidan den andra dan.
Korvgrillning och att äta och fika ute är härligt!!


Nu har jag hållit på att packa inför Kroatienresan.Samma visa som vanligt.Ingenting tycks passa.Isch!!Två par ECCOskor har jag iallafall köpt mig,så att fötterna ska må bra.
Lite spännande är det nog.Har ju ingen aning om vad denna resa för med sig.

Ha en fortsatt bra dag,hej så länge!!!

3 kommentarer:

Annica sa...

Det ser härligt ut mot solväggen! --- Sköna skor är det viktigaste när man är ute och reser och ska gå mycket. Och så har jag alltid stödstrumpor när jag ska sitta länge. Då mår både fötter och ben bra.

Viktoria sa...

Det ser lika härligt ut som det var! :)

Gunnel sa...

Lycka till på resan! Kroatien lär vara underbart vackert.

Bloggintresserade