onsdag 8 september 2010

Förkyld.

Usch,vilken dag det varit.Dimman har hängt i både ute och i mitt huvud.Förkyld och dassig.Har suttit och legat mesta tiden.
Igår var det så fint,men jag förstod att det var någonting på gång.Fick ställa bort gräsklipparen.Orkade bara inte.
Hämtade min bil från servicen iallafall.Fick lite rabatt,eftersom dom behöll den en halv dag extra.Nu är den genomgången och fixad inför vintern.
Två nya däck måste jag köpa,men det får bli till våren.
Snöskottning har jag beställt också.Hemskt att vara tvungen att börja tänka på sånt nu.Isch!!Men nu är jag förberedd.
Det var nog allt jag hade att skriva om idag.På återseende!
God Kväll!

2 kommentarer:

Annica sa...

Förkylning - usch! Känner sympati. Jag kan tycka att förkylda dagar är förlorade dagar eftersom jag alltid får en rent vansinnig hosta. Hoppas du slipper den. Krya på dig!

Gunnel sa...

Snuva i september! Det är onödigt.
Dags att börja använda handsprit.

Hoppas att du fått en lindrig variant och kryar på dig med det snaraste.

Bloggintresserade