fredag 10 september 2010

Vacker Fredag!

Höstdag under rönnen.

En av mina surfiner.

Mindre vacker kvisthög som jag inte orkat dra iväg än.
--
Gick ut en liten stund.Det är så vackert väder.Känner dock att orken inte finns där än.Men den ska väl komma så småningom.
Nu är det valpropaganda i parti och minut.Kunde inte låta bli att titta på Wetterstrand i går.Hon är otroligt bra på att föra fram sitt budskap.Riktigt underhållande att lyssna till,tycker jag.Men,tyvärr,min röst får hon inte.
Nu börjar Mona S och Fredrik R bli lite pinsamma.Såg dom i Kvällsöppet(heter det så?)Ujujuj!
Ja,snart är det över.Riktigt pirrigt måste jag säga.
--
Nu ska jag värma mig en färdigköpt middag.En smaskig bakelse till efterrätt skulle sitta fint,men det får bli lite glass och en frukt.
Ha en bra helg!




1 kommentar:

Gunnel sa...

Rönnarna är så vackra så här års. Jag tar bilder av dem nästan varje dag.

Bloggintresserade