torsdag 30 september 2010

Skönt att bo kvar!

Har hämtat mina nya glasögon.Lite orolig hur dom skulle passa.Var det för mycket?Var dom för mörka i bågarna?Hur skulle jag nu se ut i tre år framåt(minst)?
Jodå,det blev nog ganska bra,tycker jag.
--
Ikväll kändes det extra skönt att komma hem till sitt lilla hus.Har skjutsat iväg det sista från Elsys hus.Hon får det säkert bra där i lägenheten,men huuu så mycket att ordna och fixa.
Det är skönt att jag kan bo kvar ett tag till.Jag har ont i ryggen nu,så det går väldigt långsamt att få bort blommorna ute,men så småningom ska det nog vara färdigt.Kan ju ta det i min egen takt.
--
Igår kväll åt Bagarstugegänget Köttsoppa,som Brita kokat.Den var jättegod.Trevligt att surra bort en stund med" gubbarna och gummorna".
--
Snart slut på denna vecka också.Det går fortare och fortare!!!!!!!!!!!
På återseende,hoppas jag!
Be careful out there!

4 kommentarer:

Gunnel sa...

Jag hoppas också snart få hämta nya glasögon. Är lite rädd för att jag tog fel bågar, men man väjer sig väl.

Att tiden går fort är en välkänd faktor. Nu är det återigen fredag.

Patrik sa...

Hejsan Mamma!
Köttsoppa är aldrig fel, farmöfallt inte din :-)
Skall bli spännande att få kolla in dina nya "goggles" ;-)
Mycket fina höstkort du tagit, du skulle blitt fotograf.

Kram på dig Mamma//Patrik

Sanna sa...

Trevlig helg mamma! *krama*

Viktoria sa...

Du var jättefin i dina nya brillor! :) Kul med någonting nytt. Men nytt boende behöver du inte ännu i alla fall. Skönt att du trivs så bra o vill bo kvar!
*kram*

Bloggintresserade