torsdag 10 december 2009

Baby!


-
-
-
-
-
-
-
Inatt har vår släkt begåvats med en liten flicka till.
Min syster blev mormor för tredje gången.Hon är farmor till två pojkar och mormor till två pojkar.Nu blev hon mormor till en liten flicka också.Vilken lycka!
--
Lycka till allihopa!!!
--
Det är märkligt här i livet.Det händer sorgliga saker och man känner sig så nere.
Plötsligt kommer det en rolig händelse,som att ett nytt barn föds.
Livet tar och det ger.En evig kretsgång.
--
Nu närmar vi oss julen med stormsteg.Det är så ovant att inte ha tusen saker att planera.Men konstigt nog är jag lite stressad i alla fall.
Har nu blivit lite förkyld också.Kanske det medverkat till att jag varit så himla trött.
Med en sån här vinter, skulle man bara vilja ligga kvar under täcket,tills det blir ljust igen.
--
I morgonbitti ska jag till dagis och se när William är tomtenisse.Det blir kul!
--
God natt!

3 kommentarer:

Eva sa...

Var länge sen jag skrev så nu ska jag passa på, har varit mycket på jobbet men jag hoppas det börjar lugna ner sig så man hinner känna julglädje (om det nu är det)
Tråkigt att du inte känt dig pigg, det är mörkt och jag förstår att saknaden känns mer den här tiden.
Min bror ska ju gå igenom första julen utan Helena (och hennes barn) det kommer att bli jobbigt men jag ska bli mormor i maj =) så du ser livet rullar på och det kommer glädjeämnen i sorgen också.
Hoppas du inte blir sjuk och VILA dig, allt har sin tid så stressa inte på. Ha en bra helg nu och sköt om dig!!

Viktoria sa...

Så roligt för Anna o Håkan och även Viola att det blev en flicka. :) Det är en av livets glädjeämnen att det föds nya barn.

Tack för i morse mamma. En mysig stund fick vi på dagis med vår lilla allvarsamma tomtenisse. :)
*kram*

Sanna sa...

Jag hade också velat se William.. :-D

Ja vad härligt med en liten kicka Petschler! :-D Tur att det kommer glädjeämnen också.... *tacksam*

Kram mams!

Bloggintresserade