onsdag 2 december 2009

Vackert med snö och sol!



Tog en välbehövlig promenad idag.Det var soligt och fint när jag gick,men hann bli nästan mörkt innan jag kom hem.Det blir så fort mörkt nu.
--
Har gjort EN kakdeg.
Naturligtvis hade jag slut på mjölet.Hade plockat fram allting och skulle sätta igång.Det var bara att klä på sig och hasta till affären.Därför blev det bara en deg,men det kommer ju flera dagar.
--
Lite förbättringar är det för Vera.Hon rör sig och tittar,men är okontaktbar.Man vet inte hur det kommer att gå.Det är bara att hålla alla tummar att hon kommer igen.
--
Inget mera skriver jag idag,har suttit vid Facebook hela kvällen och väntat och läst uppdateringar från släkt och vänner om henne.
Halv åtta hos mig--Bonde söker fru och Oskyldigt dömd har jag sett till och från emellanåt.
--
Tack för alla fina kommentarer och sov så gott!

1 kommentar:

Viktoria sa...

Ja det blir mycket Facebook nu... Men det är en skön ventil att få läsa o skriva om det.
Vi var o handlade igår så att jag ska ha grejor att baka med till helgen. Givetvis glömde jag saffran... Men jag ska inte bestämma innan hur mycket jag ska hinna i helgen utan tar det som det kommer. :)
*kram* o ha en fin dag i det underbara vintervädret!

Bloggintresserade