lördag 24 april 2010

Lönelördag!


Det kunde man verkligen se att det var idag.Jag åkte ut till Storheden för att köpa ett tapetseringsbord.På Rusta gick det bra,men när jag kom till Coop,gick jag inte ens in.Himmel vad det var folk överallt.Var förbi på KappAhl och Lindex.Trodde i min vildaste fantasi att jag skulle hitta en klänning.Ska ju på bröllop i maj!!"Icke sa nicke."Det finns bara kläder för unga människor numera.På nåt sätt ska jag nog lösa det.

När jag skulle ut från parkeringen var det knökfullt åt alla håll.Åkte mot Gammelstad och den vägen tillbaka.
Måste nog ut och köra lite längre sträckor snart.Sååå kul att få gasa på lite mera!!

Åkte förbi och hämtade lite grejor från Fångststigen på vägen hem.
Tänkte ta min första cykeltur till Ica sen.Det blåste så hårt att jag kom ingen vart.
Har grillat fläskfile i blåsten,men på min altan går det bra.Kallt är det,men det gick bra.Det blir så gott att grilla ute.

Har tittat på Hockey.Vilken dramatik det varit mellan dessa slutspelslag.
Riktigt kul att se bra hockey,och det gick som jag ville.Av två onda ting........

Längtar riktigt tills jag ska börja tapetsera väggen,men jag ska vänta tills efter helgen.
Om det går bra kanske jag vågar ge mig på flera rum så småningom.

Nu ska jag bänka mig framför TVn.Körslaget tycker jag är ganska dåligt detta år,så jag får söka mig nåt annat att se.
God kväll från MIG!

2 kommentarer:

Annica sa...

En kylig och blåsig april-lördag passar folk på att gå i affärer. Och speciellt när de fått löning.

Vad driftig du är som håller på att rusta. Jag skulle behöva ta itu med några tråkiga garderobsdörrar, men inspirationen fattas.

Sanna sa...

Ja körslaget tappade jag helt redan efter första programmet denna säsong... Du är verkligen i farten mamma, jobbigt bara när man måste trängas med resten av stan! ;)

Bloggintresserade