torsdag 22 april 2010

Min vecka !

Söndag.
Hjälpte Viktoria att köra mera grejor från huset till lägenheten.
Trist väder,lite snöblask!Bättre på eftermiddagen.

Måndag.
Ingenting speciellt händer.Trött,så jag sover en stund på dagen.Skrapar lite tapeter från väggen.

Tisdag.
Hälsar på på Firman.Dricker kaffe med Kerstin,Kurre och Håkan och surrar en stund.Hämtar Viktoria från jobbet,eftersom hon hade bilen på verkstad.Vi hämtade också William från dagis.
Anmälde att jag ska komma på bröllop i maj.Min systers son gifter sig.

Onsdag.
Åker och köper Easy Cower ,tapeter,lim och dylikt.Skrapar bort tapeterna färdigt från väggen.
Viktoria och William kommer cyklande hit på kvällen.Duktig liten kille,kämpade på och trampade på sin nya blåa lilla cykel.Stolt som en tupp.

Torsdag.
Kletar upp Easy Cower på väggen.Tog hela dagen.Jättekrångligt bakom kaminen.Hoppas dom sitter kvar i morgonbitti.
En promenad till Hjortstigen och drack kaffe,på kvällen.Dom hade tvättstuga för första gången.

Imorgon är det fredag igen.
Jag tar nog en paus med tapetseringen.Det känns i kroppen.Och så skulle man behöva tvätta lite fönster.Usch,inte det roligaste jag gör.

Slut för idag!
Trevlig helg om vi inte hörs!!!

2 kommentarer:

Eva sa...

Roligt med lite uppdatering =)
Skönt att Viktoria är på plats blir bra för henne när allt är klart! Hoppas det inte ramlat ner från väggarna nu.
Ha en bra helg!

Sanna sa...

Full fart på hertsön minsann! :) Bra att du vilar mellan varven. Hoppas du får en fin helg med lite varmare väder o kanske lite sol! Kram!

Bloggintresserade