söndag 14 november 2010

Flera konserter.

Nu har jag kommit igång.Har bokat en biljett till Bo Kaspers konsert i början av december.Ska bli så roligt,dom är verkligen mina favoriter.
--
I helgen har jag mest hållit på att installera min nya inspelningsbara digitalbox.Det var inte särskilt svårt,men ack så tidsödande.Började efter att jag sett färdigt TV i fredagskväll.Jisses,kom inte i säng förrän 02.30.
Huvudet var som,ja jag vet inte vad,hela dagen igår.
Världens baksmälla!!!
Men nu har jag testat att spela in och det går helt utmärkt.
--
Var en sväng till Storheden igår också.Det var inte klokt vad det var köer både i trafiken och i affärerna.Var det alla Idolbesökare,som passade på att shoppa?Det var ju inte lönehelg heller.
--
Viktoria fick komma och äta middag med mig idag.Skoj att ha sällskap vid matbordet ibland.
Vi hjälptes åt att få till bilden på TVn också.Den hade tappat greppet av allt grejande.Nu är den bra igen.
Det var denna helg det.Tyvärr ingen Far att fira här hemma,men jag har ju min Pappa kvar fortfarande.Jag pratade med honom både igår och idag.
Detta var allt för nu!
Be careful out there!

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Jag gillar också Bo Kaspers orkester. Men vi har köpt biljetter till julkonserten med Sanna, Shirley och Sonja plus till en konsert med Malena Ernman så det får väl räcka för i år.

Annica sa...

Musik! Konserter! Jaaa! Men... tyvärr... Lyssna och njut även för mig!

Bloggintresserade