onsdag 3 november 2010

Hej!

Där ser man.Kunde inte låta bli längre.Nu har jag laddat batterierna lite och är så sugen på att skriva igen.Mådde verkligen inte bra i helgen.Jobbigt när det är så svart och trist både utanpå och invändigt.
Nu har jag börjat försöka ta mig ut och promenera på förmiddagarna.För mig är det jätte-tidigt om jag kommer ut mellan 9 och 10.Men jag får bra med energi då.Man behöver ju lite dagsljus.Dessutom har det varit vackert väder då.Senare på dan har det mulnat på.Fjärde dagen idag som jag gjort det, så jag ska väl kunna göra det till en vana hoppas jag.

Ojoj,Viktoria och Daniel kommer till Hertsön i morgon.Vilken lycka för alla oss monarkister.Om jag går dit vet jag inte.(litar på Gunnel ,hon får berätta och visa bilder,hihi)
MEN,kungahuset har ju fått ett jätteproblem!Nu har det grävts i Kungens förhavanden.Om det är sant allt som dessa författare har skrivit vet man ju inte.Usch så jobbigt!!!

Från det ena till det andra.
Hantverksmässa till helgen och Allhelgona.Tror nog att det blir ett besök på Arcus.Troligen fredag.Lördag är det gravsmyckardag på Griftegården(som det heter numera)Brukar gå dit,men nu har jag redan pyntat lite.En liten sväng blir det nog.Det är så otroligt vackert där nu på kvällarna.Fullt med tända ljus överallt.Den ligger så vackert till också vår gravplats.

Lite blev det skrivet iallafall.
Så skönt att sätta sig här och låta tankarna komma på pränt lite.

Ha det bra där ute!Hej!

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Klart att jag ska gå till Hertsö Centrum i morgon. Det ska även min grannfru. Jag tycker att du ska ta kameran med och gå dit du också. Då blir vi åtminstone tre Hertsö-ladies som vinkar till Daniel.
Det var minst tio sidor om Kungen i Aftonbladet i dag. Jag orkar inte läsa.

Sanna sa...

Jaså, från lilla Vara till Hertsön!? Inte illa! De verkar ha fullt upp....
Härligt att du skriver, och promenerar! Kram!

Viktoria sa...

Så skönt att du kommit igång med promenaderna! Det gör under för kropp o knopp. :)
Viktoria o Daniel ja, det känns overkligt att de ska komma till Hertsöskolan! Men kul såklart. Gå dit du också o fota lite. ;)
*kram*

Bloggintresserade