fredag 12 november 2010

OJOJOJ!

Kväll i vårt vackra Luleå!!!
(lånad från NK)
--
Har aldrig haft så många besökare(23 st) på min blogg,som igår.
Var det hela mäklarkåren som tittade in?Roligt iallafall,trots att få skrivit vad dom tyckte.
Nog om detta!
Nu kom min snöskottare för första gången denna vinter.Så himla skönt att veta att plogvallen försvinner en kort stund efter att den kommit dit.
Igår var jag på mammografin,och det var en betydligt lindrigare process denna gång.Tack för det!!!
Sen träffades vi,12 stycken gamla postisar på Cafe Fröjd,och fikade.Lite olika från gång till gång hur många vi blir,men det är jätteskoj!Nästa gång ska jag försöka få med min bloggarkompis också!!!!!!!!!
Hämtning av William sedan.Han tar en pall och tänder lampan till garaget,direkt när han klätt av sig.Jag har nämligen frysen,med glassen där.
Vi byggde lite lego och han satt och sjöng"Sjörövar Fadde".Vilken tur att jag har honom att glädjas åt ibland.
--
Lite kaffe blir det nu.Sen ska jag hämta min nya inspelningsbara box till TVn.Få se om jag klarar av att koppla den.Det tror jag nog.
På återseende!
So long!

4 kommentarer:

Annica sa...

Kuriren hade helt underbara bilder av Luleå "by night".
Jag kan verkligen sakna villa-boendet ibland, men inte snöskottningen. Det är skönt att slippa den.

Ha en bra helg!

Gunnel sa...

Jag håller med dig om att mammografin var mycket smärtfriare den här gången och det är man tacksam för.

Viktoria sa...

Det är verkligen en fin "uppfinning" det där att man kan få plogvallen bortskottad! Underbart... :)

Kerstin sa...

Vilken otroligt vacker bild du har!!! Du är så flitig på att lägga upp bilder i bloggen...den blir så livfull då.
Kram Kerstin

Bloggintresserade