tisdag 30 november 2010

Lunchträff!!!

Idag har jag varit på lunchträff med några av mina vänner på 60+.Vi var på Bakfickan,eller som det kallas i folkmun,Olivers.Det fungerar så bra.Vi får bestämma vart vi vill gå,så bokar Redaktionen på saiten bord.Suveränt!Jag hade bara träffat två av dom en gång förut,så det var lite spännande.
Idag var vi 6 stycken.En herre bland alla damer.Jättetrevligt och god mat.Kommer nog att gå på dessa träffar i fortsättningen också.Det blir enkelt och opretantiöst!
Jag känner mig ganska lat och lyxig en sån här dag,men vad då?
Det blir nog ingenting gjort förutom en tvätt,som maskinen tagit hand om.
Vinter kan man verkligen säga att det är.I HELA Sverige dessutom.Lite väl kallt,men det är inte så mycket att göra åt.
Tur att det är advent och man kan tända Många ljus och mysa innomhus!
Ha en fortsatt bra vecka!!
Bye!

3 kommentarer:

Annica sa...

Nu är precis rätta tiden för mys, god mat och trevligt sällskap.

Gunnel sa...

Kylan är en perfekt anledning till att hålla sig inomhus, baka lite kakor och tända några ljus.

viola sa...

Har nallat ur julkakorna som Anna, Lovisa och jag bakade. Handlat lite julklappar och myst med tända ljus.

Bloggintresserade