tisdag 9 november 2010

Grannförlust!

Uppburrad domherre i kylan.
--
Jaha,då verkar det vara dags för nästa granne att sälja!Mäklarna har varit idag och fotat.Usch vad det är tråkigt,men det var kanske väntat.Nu blir det inte många kvar av "ursprungsbefolkningen"här på gatan.Det har snart gått 38 år sedan vi flyttade hit.Då var det obebygt bakom oss,men sen fylldes det på ganska snabbt.
--
Inatt har det varit rejält kallt.-13 grader var det mitt i natten.Men nu har det blivit mildare igen.Få se om det blir en vargavinter eller vad det blir.
Har iallafall fått upp stöttorna under altantaket,men hjälp av Viktoria.Det känns skönt .Förra vinter blev det ju inte gjort och då kom det mycket snö.Det var verkligen nervöst.
--
Idag har det inte blivit mycket gjort.Ska hämta William från dagis senare.
Har haft TVn på och till leda hört gapande Alexandra i "Efter tio"på avstånd.Inte min favorit precis.
Synd att programmet "Felix stör en ingenjör"går så sent,och att så få vet om det.Har sett alla och tycker det är så bra.Nu är ju "Halv åtta hos mig" tillbaka också.Det är en högtidsstund för mig.Helge Skoog är suverän.
--
Det var det!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Gunnel sa...

"Halv åtta hos mig" gillar jag också. De andra programmen vet jag inget om.

Bloggintresserade