lördag 6 november 2010

Vacker sång och musik!

Jag lyckades fånga en domherre med kameran idag.Dom är ju så skygga,så dom sticker om man närmar sig fönstret.Men nu hann jag.Dom är ju så vackra!!
Tänk att det är riktiga julkort nu när man tittar ut.Få se hur länge det varar denna gång.
Viktoria och jag har varit till graven idag och tänt flera ljus.Sen gick vi till Ljusets Kapell och fikade.Efter det var det vacker körsång och musik i Kapellet en hel timme.Otroligt välgörande!!!
Det är inte riktigt klokt,men några grannar har redan plockat fram skotrarna.Då är man sugen må jag säga.
--
Nu ska jag göra min middag klar,så jag hinner äta innan det blir "Från Lark Rise till Candleford"
--
Ha en bra fortsättning på helgen!

4 kommentarer:

Gunnel sa...

Om du visste vad jagf försökt att plåta domherrar men de har alltid hunnit flyga iväg.

Luleå hockey vann ikväll igen. Helt fantastiskt!

Sanna sa...

Vilka underbara bilder!! Längtar efter snö! :)
Och önskar att jag kunnat vara med dig och syrran på kyrkogården idag. Fortsatt trevlig helg mams! <3

Viktoria sa...

Bilderna blev jättefin! :) Tack för en härlig helg mamma. *kram*

Annica sa...

Vilka mysiga vinterbilder! Du lyckades med en domherre och Gunnel med Victoria och Daniel. Undrar om inte domherrar är ännu svårare...

Bloggintresserade