torsdag 4 november 2010

Kronprinsessparet!!!!

Nu har dom besökt Hertsön också det gulliga paret.Tyvärr gick det inte att ta en vettig bild.Fick in dom så fint på kornet,då dök en vinkande hand upp mitt framför.Äsch då!!!
Hoppas min bloggande kompis Gunnel fick bättre bilder.Jag spanade efter henne men kunde inte se om hon var där.Tyvärr började det ju bli mörkt.Jag hade inte tänkt gå dit,men var till ICA efter att jag varit till optikern(för hundrade gången).Då såg jag hur dom spärrat av och folk började samlas utanför skolan.Jag kan lika gärna stanna och titta,tänkte jag.Kallt var det,men väl värt väntan.Dom är ju så vackra och naturliga.Gick runt och hälsade och brydde sig om ALLA som stod i kylan.Victoria var så fin i sin vita kappa med ett skärp runt midjan.Dom skulle besöka Hertsöskolans idrottsklubb,som gör så mycket för ungdomarna här.
Lite overkligt var det nog att stå en meter från dom.
Oj,vad jag verkar lyrisk.Det var en mycket större upplevelse än jag kunnat tro.Är så glad att jag stannade.
Hoppas få se nån bild på dom.Daniel är ju mycket snyggare MED glasögonen på.Gammal bild detta jag hade.
God Natt!!

2 kommentarer:

Annica sa...

De är ett vackert par, men framför allt så verkar de vara så trevliga och äkta. Hoppas de får ett bra liv tillsammans.

Jag skulle verkligen velat se dem, men med en värkande baksida så är det bäst att hålla sig hemma. Ja, du om någon vet ju hur det är att ha ryggont.

Gunnel sa...

Jag kommer att sätta in kort av Danel och Victoria på bloggen i eftermiddag. Jag blev överraskad över att det var så himla mörkt, så jag knäppte bara i blindo.
Jag är lika imponerad av paret som du är. Vilken tjej! Naturlig, glad och snygg.

Bloggintresserade