tisdag 16 februari 2010

Fettisdag!




Då var det Fettisdag igen,och dags för våra invandrade vänner här på Hertsön att prova på skridsko-,skid-och pulkåkning.Dom hade jättekul som det hördes.Korvgrillning och semmelätning var det också.Tänk att vädret var exakt som förra året.Jag var och tittade då också och tog lite bilder.Nu blev det inte lika bra bilder,eftersom jag bara hade Mobilen med mig.Men det duger.Tog själv en liten tur med stavarna i det vackra,men lite kyliga vädret.
Hoppas Ni ätit många semlor idag.Jag har inte ätit en enda i dag,väntar tills Sanna kommer nu till helgen.
Trevlig kväll!!


3 kommentarer:

Eva sa...

Hörde att Sanna skulle komma upp, vad roligt för dig och Viktoria!
Ni får ha det mysigt och umgås, äta semlor och god mat då =)
Hoppas du känner dig piggare och det börjar vända med förkylning och rygg.
Vilka härliga bilder man önskar man var ledig men idag är det kallt brrr..att det aldrig tar slut..kylan alltså. Ha en bra dag

Annica sa...

Fina vinterbilder!
Ingen semla för mig heller i går. Men det blir definitivt en, om inte annat nästa tisdag. Mums!

Kerstin sa...

Hejsan!
Vilken fin och stämningsfull blogg du har, med mycket kul att läsa och härliga bilder!!
Jag har inte fått in en enda bild i min ännu....men jag ska ta mig i kragen =)
Kram Kerstin

Bloggintresserade