måndag 15 februari 2010

Kanske på G igen!

Vill först tacka för kommentarerna jag får.Det värmer.Så roligt att min syster också berättade lite om vad hon gjort.Tuff tjej--kör skoter "som en hel karl".

Nu tror jag att jag är på gång igen.Hade ont i morse,men stretchade ordentligt och gick sen ut i det underbara vädret med mina kompisar,stavarna.Det gick riktigt bra!Hoppas det håller sig så här nu.Förkylningen är också betydligt bättre.
Det är bara det,att jag sätter igång så mycket på en gång.
Gjorde en permanent.
Var till graven.Där var det igensnöat.Har inte varit dit på länge.Men nu är det fint där igen.
Åkte och handlade.
Var förbi och sa god natt till William.
Imorgon ska Viktoria titta på en lägenhet här på Hertsön.
Blir nog bra ,om det går bra att sälja huset.Det verkar iallafall lovande.

Vilken underbar OS-kväll det blev---äntligen!
Hon är helt otrolig Charlotte Kalla!!Vilken tjej!
Inte att förglömma Anna Haag,som var så när att ta brons.
Lovande inför stafetten.
Klämde in lite Konståkning i eftermiddags.
Det är lite svårt att ha riktig koll på när alla olika grenar visas.
Hockeyn går ju inte att se.3-4 på morgonen.Shit!
Nu ska jag se hur det går för Hellner.

Ha det bra i OS soffan!!

3 kommentarer:

Annica sa...

Toppen att du börjar må bättre! Det känns så skönt när "bottten är nådd" - då kan det ju bara bära uppåt.
Min axel börjar också kännas bättre, har - äntligen! - sovit riktigt bra.
Må gott!

Eva sa...

Både du och Viktoria är verkligen vissna =( jag tjatar som en mamma på henne att ta det lugnt haha..
Men man blir ju orolig när det aldrig er sig för er, hoppas du kan ta dig ut idag för det verkar vara fint ute. Krya på dig men ta det försiktigt med förkylning och kropp nu!

Gunnel sa...

Skönt att du börjar må bättre.
Visst är det roligt att det går så bra för vår norrbottniska Kalla. Tänk att kunna leva upp till alla förväntningar. Lysande gjort.

Bloggintresserade