lördag 6 februari 2010

Vila!

Har inte gjort många knop dom här dagarna.Det tar lååång tid på morgonen innan jag kan sträcka ut alla muskler i rygg och ben,så jag kommer igång.Men så småningom så går det.
Steg upp extra tidigt på torsdag morgon,så jag skulle hinna starta kroppen innan jag skulle iväg till Sånggruppen.Det var första gången vi träffades.Ca.20 personer var det.Vi började lite lätt,med lite olika sånger.Jättekul,men vad det kändes i halsen.Länge sen jag sjungit en och en halv timme i ett kör.

Förkyld blev jag nu också.Gnäll,gnäll!
Igår låg jag på soffan under en filt hela dagen.Frös!!!

Idag åkte jag iväg och köpte semlor.Har sedan varit och hälsat på Örjan och William i lägenheten.Viktoria och Linnea var där också.Det är nog spännande för lillgubben detta.Men det går nog bra.

Nu ska jag göra mig lite middagsmat.Ikväll blir det melodifestivalen för hela slanten.Oh,så roligt!Sånt är det bästa jag vet!!!

Hej för denna gång!

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Kul att du började i sånggruppen.
Jag har lyssnat på medodifestivalen och är rätt besviken Tyckte nog bäst om de två som gick till andra chansen.

Eva sa...

Du har det då inte lätt med rygg och förklyningar och allt, hoppas det börjar bli bättre snart.
Tycker alla är förkylda och kraxiga nu men det är väl den tiden.
Sköt om kroppen och stressa inte på med nåt så det blir värre.
Kul att du börjat sjunga!
Ha en bra dag nu och sköt om dig.

Bloggintresserade