måndag 8 februari 2010

Måndag!



Måste uppmuntra mig själv med en livsbejakande bild.Min envisa förkylning och min onda rygg,gör mig inte speciellt munter nu.Det verkar ta längre tid än jag trodde.Blir ganska galen på att jag inte kan göra så mycket.Snöskottningen får jag låta bli,om jag så ska snöa in.Som tur är, har det inte snöat sååå mycket nu och jag har ju traktorn som tar bort, och goda grannar.

Tur att jag har datorn att roa mig med.Sitter kanske lite för mycket här,men det är ett otroligt bra tidsfördriv.Har kommit i kontakt med många släktingar och många gamla arbetskamrater.Riktigt skoj!

Jag har faktiskt ingenting att skriva om i ikväll,så jag slutar nu.

Hej!

1 kommentar:

Annica sa...

Nog är det allt lite synd om oss två. ;o)
Du har en krånglande, värkande rygg och är dessutom förkyld. Bättre kan man verkligen må.
Jag har en krånglande, värkande axel som effektivt hindrar sömn.
Krya på oss!!!

Bloggintresserade