måndag 22 februari 2010

Slut på helgen!

I morse körde jag Sanna till flyget.Kände mig så ledsen när jag kom hem.Hon har varit här sen torsdagmorgon,och vi har haft så trevligt.Hon har hunnit så mycket.Umgåtts med Syster,varit på stan några omgångar och hälsat på Veronica.Det var nog skönt,att få träffa henne,och se att hon är på väg tillbaka,om än hon har lång väg att gå ännu.

Jag har trasslat med min dator halva dagen och HELA kvällen.Nu har jag äntligen fått till den som jag vill ha den.Den började att krångla i helgen,medan Sanna var här.Irriterande.Hoppas det håller nu.
Har haft TVn på bakom ryggen och följt OS.
Inte så lyckat för herrarna i kväll,men vi får se hur det går för våra damer senare.Dom är i allafall i final.

Återkommer en annan dag,nu måste jag koka mig en kopp te.
Hej då!

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Tänk vad spännande det var för tjejerna igår! Och silver blev det. :)
William mår bra idag o har ätit välling både igår kväll o i morse utan problem. Känns skönt.

Sanna sa...

Ja jag kan tänka att det känns tomt igen nu när jag åkt, men snart är du tillbaka i gamla gängorna igen. ;-) Det var verkligen urmysigt att vara uppe över helgen! Tack snälla mamma för ALLT! *krama*

Bloggintresserade