onsdag 24 mars 2010

Grattis Viktoria!!!

I morgon är det Våffeldagen!Viktorias födelsedag dessutom.När hon var lite och skulle ha födelsedagskalas var det väldigt uppskattat av kompisarna att få våfflor.Jag kommer ihåg hur jag gräddade i parti och minut.Det var många hungriga firare som kom på den tiden.Det var skoj,för alla andra hade ju tårta på sina kalas.
Nu äter hon antibiotika igen och har varit hemma från jobbet.Hoppas hon inte går för tidigt.Vet att hon gärna tvingar sig iväg,om än hon inte är riktigt frisk.
--
Mera blir det inte skrivet i kväll,är ganska trött jag också.
Hej och god natt!

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Tack mamma! Ja, nu för tiden blir det inga våfflor på min födelsedag men på dagis i eftermiddag får jag smaka. :)

Jag stannar hemma resten av veckan. Jag bestämde mig igår kväll när jag kände mig så slut som jag gjorde. Man brottas alltid med det dåliga samvetet men jag måste ge kroppen en chans att bli bra nu. Det ligger mycket framför mig så jag behöver energin.
*kram* o vi ses i kväll!

Gunnel sa...

Grattis Viktoria! Sett från min synpunkt är du fortfarande väldigt ung och jag hoppas du får en fin födelsedag med både våfflor och tårta.

Bloggintresserade