fredag 26 mars 2010

Sång!

Vad jag längtar till en solig strand just nu!
Träffade på Berit ,en gammal arbetskompis,när jag var till graven idag.Hon är snart 80 år men skulle på en Atlantenkryssning till hösten.Ett sånt där jättefartyg med 3000 passagerare.Strongt måste jag säga.Har tänkt att jag ska åka någonstans,men det blir inte av att beställa nån resa.Nog vore det kul.Inte en sådan värsting,men till en varm strand eller på en bussresa,för att se lite nytt.Ja,det återstår att se hur det blir med den saken.
--
Igår var jag och sjöng på morgonen.Det var kul denna gång.Riktigt kul!
Det var soligt och fint väder,men jag vet inte vart dagen tog vägen.jag hann inte gå ut på promenad.Eller var det latmasken,som visade sig kanske.
Blev bjuden på Tacomiddag och tårtkalas hos Viktoria,som fyllde år.Hon och ungdomarna stod i köket och hackade och stekte när jag kom.Lille William vispade grädde.Stolt var han och gräddig runt munnen.Trevligt när dom hjälptes åt allihop.
--
Inatt har det snöat IGEN.Trist väder idag och trist känns det i huvudet då.Trött och låg har jag varit hela dagen.Sov faktiskt en liten stund på eftermiddagen.Sen iväg och handlade lite och lagade en sen middag.
--
Nästa helg är det Påsk!Förr var vi alltid i stugan hela gänget,men nu blir det lungt.Patrik kommer och sover här en natt.Torsdagen är han här,men fortsätter på aftonen,till Bredåker.
--
Nu har jag sett Let´s Dance färdigt.Tomt när det tar slut.Dom var så duktiga båda finalparen!!!
--
Tack för idag från mig!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade