måndag 1 mars 2010

Ingenting!

Det har inte hänt mycket idag.
Ringde till tandläkaren,eftersom jag bitit sönder en tand.Jag har väntat på att bli kallad jättelänge,så jag frågade om dom var försenade.December 2008 skulle jag ha blivit kallad ,sa hon.Jaha,då kan man säga att dom ligger efter.Fick iallafall en akuttid på torsdag.

Annars ingenting på agendan på hela veckan,utom på torsdag när allt ska ske.Hur ska det gå? Numera är det nog med en sak per dag,så är hela dagen uppbokad tycks det.
Nu har jag Sånggruppen på morgonen,tandläkaren 13,00,Valdorfs,med teatergänget 17,00 och sen Teater(Glada änkans röv)Oj ,hur ska jag fixa till allt detta på en dag?
Men det ska bli kul att träffas igen.
Det skulle inte förvåna mig om mitt nya kylskåp kommer på torsdag också.

Insnöad är man minsann.Det har blåst,så det är världens drivor runt huset.Man känner sig som i en igloo.Och mera snö och blåst har dom hotat med.Usch!

Nej nu ska jag inte klaga.
Pratade just med en vännina.Hennes måg,unga karln,hade fått en stroke i torsdags.Han ligger i Sunderbyn på strokeavdelningen nu.Som tur är, är han inte förlamad.Livet är skört,som hon sa.Två tonåringar och en liten flicka har dom.Hoppas det går bra för honom.

Nu är detta fantastiska OS slut.Skulle se reprisen av avslutningen idag.Fick ju vänta HELA dagen!.Nu får vi vänta ett tag innan det blir så där bra sport på tv.

Det var allt för idag.Hej!

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Din torsdagseftermiddag såg i alla fall rätt kul ut, men jag håller med dig om att det räcker med en sak per dag numera. Jag har tandläkartid nästa måndag och det ser jag inte alls fram emot. Kostar pengar gör det också.

Annica sa...

Att passa en tid per VECKA är för mycket! Eller per månad. Nu för tiden föredrar jag en blank agenda.

Nu får det sluta snöa! Man tittar ut och vad ser man? Inga färger, inga som helst konturer, bara ett vitt flurr som verkar fortsätta mot evigheten.

Bloggintresserade