söndag 7 mars 2010

Kinamat!


Nu har jag ätit kinamat färdigt för ganska lång tid.Det är ju jättegott,men nu har jag varit på Waldorfs tre gånger på två veckor.Nu får det räcka för ett tag.Sanna vill alltid gå dit när hon kommer hit till Luleå,så hon,Viktoria och jag gick dit när hon var hemma.I torsdags var jag med teatergänget och idag bjöd jag Elsy,som tack för den fantastiska hjälpen med snön.
--
Igår var en helt underbar dag.Jag tog stavarn och gick till graven.Det tar en timme tur och retur.Skönt var det,men jag var svettig när jag kom hem.
--
Hälsade på Viktoria en sväng sen.Nu ligger deras hus ute till försäljning.Lite konstigt känns det allt.Hoppas nu att det går som det ska och att det blir sålt snabbt.
--
Vasaloppet var man ju tvungen att titta på idag.Det är lite långdraget,men det är kul att se ändå.Jag tycker det var så roligt att Jörgen Brink lyckades vinna iår.
Vilket strul det var med bussar och allt möjligt,som var försenat.Lite arrangörsmissar?Vilken stor apparat detta lopp har blivit.Otroligt!!
--
Nu ska jag sätta mig framför tvn en stund.
God kväll!

1 kommentar:

Sanna sa...

Nej men kinamat kan man aldrig bli less på! :-D Godnatt mamma! <3

Bloggintresserade