lördag 13 mars 2010

Hockey och Melodifestival!!

Vilken kväll!
Såg först på Hockeyn,som gick åt skogen.Timrås målvakt var ju enormt duktig bl.a.Jag trodde inte jag skulle våga se matchen,men kunde inte låta bli.Nåja,nu gick det som det gick.

Melodifestivalen tyckte jag var helt underbar.Nu när man hört låtarna några gånger ,tycker jag att dom flesta är bra.
Helt rätt låt vann,enligt mig.Anna,med denna fina låt.Otrolig kväll.

Idag däremot,stängde jag TVn och såg inga skidtävlingar.Visste att det skulle bli mycket tittande i kväll.
Bakade faktiskt bullar i stället.Viktoria och William kom och fick smaka.
Imorgon har dom visning av huset.Få se sen hur det går med försäljningen.Riktigt pirrigt!
Det blev bara en tjugo minuters promenad på eftermiddagen.Bättre än ingenting.

William fick öroninflammation i veckan,stackarn.Dom var till läkaren i torsdags och fick tydligen en dunderkur.Idag var han mycket bättre.Ville sparka boll med mig,som vanligt.Vi spelar i min hall alltid när han kommer.Det går inte att komma undan det,ska man tro.

En omtumlande kväll går mot sitt slut.Snart är det kudden som gäller.
Ha en fortsatt bra helg Gott Folk!

3 kommentarer:

Gunnel sa...

När det gäller hockeyn kan vi bara hoppas att det blir bättre nästa år. Vi mår nog bra av motgångar då och då.
Jag tycker också att Anna har en fin röst och en stark personlighet.
Tyckte inte att melodin var så bra, men tycke och smak ska man aldrig diskutera. Vi får hoppas att Europa gillar den.

Annica sa...

Festivalens bästa röster var Peter Jöbacks, Jessica Anderssons och Annas, men i mitt tycke hade ingen av dem låtar som gjorde dem rättvisa.

Men, som kloka Gunnel påpekar, tycke och smak ska man inte diskutera.

Yvonne sa...

Om den håller internationellt var ju en annan fråga.Det vet man aldrig!

Bloggintresserade