fredag 19 mars 2010

Grillat!

Tro det eller ej.Elsy och jag har grillat på min grill på altanen i kväll.Hon hade med sig marinerat kött,rotsaksgratäng,grönsaker och dipp,bröd och dryck.Helt otroligt gott blev det.
Premiär för i år.Hopp om en ny vår,om än det verkar avlägset när man tittar ut på alla enorma snödrivor.Dessutom snöar det igen nu.

En omtumlande tid har det varit nu när Viktoria hållit på med husförsäljningen.Nu verkar det vara i stort sett klart.Det är väl ingenting som ska gå snett nu hoppas vi.

Jag har varit lite dålig på att blogga en tid,men ska nog försöka komma igen.Det är ganska skönt att sätta sig ner och skriva av sig ändå.
Ikväll blir det inte mera .Dagen börjar lida mot sitt slut nu och jag har varit trött hela dagen.Varför vet jag inte för jag har då sovit ganska bra.Vädret??

Hej så länge!
.

4 kommentarer:

Sanna sa...

Åh så gott det låter med grillat! Nu längtar man tills det går att grilla här med, nu är det på tok för blött och lerigt och snödrivorna finns kvar och hindrar också..
Jag är också så himla trött, ska försöka gå ut i solen mer, jag har vart så dålig på det. Kram!

Patrik sa...

Oj mkt härligt känns det som. Ja du har legat lite på latsidan mamma, det är så bra att få läsa dina bloggtankar :-) Det är kanske vårtrötthetssympton men det är bara att bita ihop och vara positiv... Har nämligen också samma känsla trots solens återkomst ;-)
Kram bästa Mamma

Annica sa...

Vårdagjämning i dag. Nu får mörkret ge sig för ett tag (ca tre månader!).
Många känner nog av extra trötthet så här års. Efter en vinter med mycket snö och kyla - och mörker - så är det inte alls konstigt.
Men nu kvicknar vi till!

Gunnel sa...

Skönt att det är lätt att sälja hus. När man väl bestämt sig vill man att det ska gå fort.

Härligt uteväder men halkigt!

Bloggintresserade