onsdag 20 oktober 2010

Anna Lind.

Kan inte låta bli att reflektera över det som nu händer i fallet Anna Lind.
Det gör ont i mig när jag hör på radion och tv att det ska påbörjas en utredning om hennes vård.Nyss sa dom att dom gör det med omtanke om dom närmaste bl.a.
Jag blir bara illa berörd.Skulle inte,om det gällde en anhörig till mig,vilja att allt revs upp igen.Man får ju inte den kära tillbaka iallafall.
Det är klart att det är allvarligt om något fel begåtts,men.....
Ja,det är hur jag känner det.
--
Jag har en trött och knasig period just nu.Vet inte om det är förkylning på gång,eller vad det är.Vet att jag brukar ha det lite jobbigt så här på hösten,men det ska väl gå över.
Tänkte gå och ta influensasprutan idag.Vilken tur att jag kollade.I morgon får man komma ,inte idag.OK!
--
Hej så länge!

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Tycker också att det är obehagligt och onödigt att börja gröva i Anna Linds död.

Vi tog influensasprutan i tisdags. Skönt att ha det gjort.

Gunnel sa...

Gröva, vilken tangentmiss, gräva menar jag.

Sanna sa...

Ja visst känns det lite ont i magen det här med Anna Lind, men samtidigt kan man ju förstå att det måste förhindras att hända andra. En jobbig sits.
Jag måste komma ihåg att fråga på jobbet om influensasprutan också..
Kram och trevlig helg!

Bloggintresserade