tisdag 12 oktober 2010

Rubbade rutiner!

Jag är nog en ganska lugn och sansad människa.Om det fungerar som JAG tänkt!!
Rubbas mina rutiner och saker och ting krånglar blir jag otroligt frustrerad.
Som nu med mitt "nya" kylskåp.Ett ringande och tjatande om hjälp med att åtgärda felet som är på det.
Nu har jag gett upp,och beställt service.Får väl se om jag får det på Garantin.Vilket jag ju borde.
Glasögonen har också krånglat.Har aldrig varit med om det tidigare,men det är nog för att det blev starkare glas.Det tar lite tid att vänja sig vid det.Och justeringarna som gjordes stämde INTE.
Det är så väldigt viktigt att glasen är i rätt läge,eftersom jag har stort brytningsfel.
Igår var jag och fick det kollat igen.Nu tror jag att det ska gå bra.Bara jag slipper huvudvärken,som jag tror hade mycket med detta att göra.
--
I morse var det lite pudersnö på asfalten och minusgrader.
Ska få mina däck skiftade idag---jätteskönt!Så bra att dom fortfarande hjälper mig--Grabbarna på Firman.
Brandservice,menar jag.
FIRMAN--det låter lite skumt.Visst är det så dom kallar sig i gangstervärlden?
--
Lite lunch nu och Hem till gården.Då kanske det blir balans i tillvaron!
God fortsättning på veckan!

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Det är jobbigt när saker och ting inte fungerar som de ska. Men jag hoppas verkligen att du får glasögonen och kylen fixade och slipper vara frustrerad.

Viktoria sa...

Men visst kan man bli frustrerad på Hem till Gården också ibland? ;)
Nu håller vi tummarna för både kyl o glasögon! *kram*

Bloggintresserade